Презентація проекту під назвою Brainflight відбулася в Лісабоні.
Презентація проекту з управління БПЛА за допомогою енцефалографічного шолома під назвою Brainflight відбулася в Лісабоні, повідомляє Телеграф.
Енцефалографічний шолом, який був надітий на оператора, вимірював активність його мозку. Пілот представляв, які дії повинен виконати безпілотник, а спеціальна програма перетворювала сигнали мозку в команди для БПЛА. Тобто електричні сигнали, які надсилалися мозком оператора, були, по суті, вхідними даними для безпілотного літального апарату. Для того, щоб навчитися таким «трюкам», потрібно трохи потренуватися, для здоров'я ж подібна методика, за словами розробників, повністю безпечна.
Технологія вже пройшла успішні випробування в симуляторі польоту чотиримісного цивільного літака Diamond DA42. Тому в найближчому майбутньому творці незвичайної методики мають намір реалізувати її на ділі - в реальних польотах.
"Наш підхід дозволить керувати літаками з такою ж простотою, як люди ходять і бігають. У результаті навантаження на професійних пілотів знизиться, а багато інваліди зможуть освоїти цю професію." - Представники фірми Tekever, одного з учасників проекту.
Треба сказати, що система Brainflight - не що інше, як допрацьована версія моделі, створеної в 2013 році в університеті Міннесоти. Фахівці змогли перетворити електричну активність мозку в команди, які передаються квадрокоптеру, моделі вертольота з чотирма гвинтами. Щоб освоїти управління цією машиною, необхідно попереднє навчання. Спочатку треба навчитися спрямовувати в потрібну сторону курсор на екрані з одним ступенем свободи (вліво / вправо), після чого перейти до двовимірних завдань, потім освоїти комп'ютерну модель квадрокоптера, і тільки після цього можна починати працювати з справжнім вертольотом.