Відповідно до п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009р. №1175, перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв’язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг,що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників, в тому числі у разі зміни палива більш, ніж на 10%, повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Тому до львівської міської ради в чергове звернулись ЛОВ ВГО "Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників, ЛОО Роботодавці автомобільного транспорту "Укравтотранс-Львів", ЛОО Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України та п’ять підприємств – перевізників, які здійснюють перевезення пасажирів у Львові, щодо перегляду діючого тарифу на перевезення у міському автотранспорті у зв’язку із стрімким зростанням на паливно-мастильні матеріали.
Проект рішення виконавчого комітету "Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів у міському автомобільному транспорті" отримав погодження Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
Окрім того, виконавчий комітет дав протокольне доручення провести аудит розрахунку тарифу нового тарифу. Як зазначив перший заступник міського голови Олег Синютка, до 1 липня такий аудит має бути проведений. Також доручено відновити систему обліку пасажирів. Аудиторську компанію оберуть перевізники та громадські активісти. «Якщо експертиза підтвердить, що хтось з перевізників надав неправдиві розрахунки, то він піде з цього ринку", - сказав Олег Синютка.
За його словами, ще під час проведення звітів районних адміністрацій, мешканцям розповідали, що подорожчання проїзду у громадському транспорті неминуче.
"Проводячи звіти, я вже тоді говорив мешканцям про дві речі: опалення вимикатимемо швидше, не зважаючи на температуру та про те, що вартість проїзду у громадському транспорті зросте", - сказав Олег Синютка.
Також він додав, що ще 4 роки тому міське автотранспортне підприємство працювало не на таку потужність, як зараз. І у випадку невиконання перевізниками усіх вимог, зокрема щодо дотримання графіків руху, чистоти у салонах автобусів та культури водіїв, то АТП №1 буде готове обслуговувати певну частину маршрутів, які зараз обслуговують приватні перевізники.