Відомі найактивніші українські партії в інтернеті (ДОСЛІДЖЕННЯ)

За даними Інституту політичної інформації, найбільшою популярністю в інтернеті користуються опозиційні політсили.
фото vkurse.ua
фото vkurse.ua
У грудні 2013 Інститут політичної інформації проаналізував, яким чином політичні партії, що взяли участь в останніх виборах до парламенту, використовують інтернет і соціальні мережі у своїй діяльності. Також аналізувалися офіційні сайти партій, передає news.liga.net.
 
Досліджувалися найбільш популярні в Україні соціальні мережі: Вконтакте, Facebook і Twitter. Найбільшу активність проявляють рухи, що пройшли до Верховної Ради, йдеться у звіті експертів.
 
Найактивнішою партією в соціальних мережах виявилося Всеукраїнське об'єднання Свобода. Друге місце - у Батьківщини.
 
"Слід зазначити, що Батьківщина, на відміну від Свободи та інших політичних рухів, приділяє більшу увагу Facebook, яким, очевидно, користується більш зріле населення. УДАР Віталія Кличка, як і Свобода більш активний в соціальній мережі Вконтакте. Враховуючи, що ця мережа користується популярність у більш молодих користувачів, можна зробити висновок про те, на кого саме спрямована діяльність трьох опозиційних партій в інтернеті", - наголошується в повідомленні.
За даними експертів, менш активно проявляє себе в мережі Партія регіонів. На відміну від опозиції, регіонали мляво використовують Twitter. Однак, порівняння кількості передплатників в Facebook і Вконтакте (друга соціальна мережа відстає практично в три рази), говорить про більш зрілу аудиторію і у ПР.
 
"Комуністична партія в інтернеті представлена ​​досить формально. Сторінки в соціальних мережах функціонують, однак, особливою популярністю не користуються... Більшість політичних рухів, що не потрапили в парламент, ведуть пасивну роботу в своїх представництвах в інтернеті. Деякі партії перестали оновлювати свої сторінки в соціальних мережах після закінчення передвиборної кампанії", - стверджкють експерти.
В Інституті політичної інформації також відзначили, що більшість сайтів партій, що беруть участь у виборах 2012 року, не відповідають сучасним вимогам.
 
"У них відсутні посилання на офіційні сторінки в соціальних мережах, можливість оцінити новина і взяти участь в обговоренні", - резюмували дослідники.

Коментарі

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. У коментарі заборонено додавати рекламні повідомлення.
...