Як повідомили у Львівській міськраді, це були як письмові, так і усні звернення (консультації).
"Здебільшого львів’яни звертаються за оформленням соціальних допомог, субсидій, пільг, отриманням консультацій фахівця. Як показує спостереження, в нашій роботі є багато випадків, коли сім’я може звертатись одразу за кількома видами допомог, звісно, якщо таке право їм передбачено чинним законодавством. Висока активність звернень обумовлена незначним рівнем доходів населення та високими витратами на оплату за енергоносії.
Найбільш активно мешканці звертаються в місяці опалювального сезону - з жовтня до травня, коли охочих оформити субсидію чи пільгу стає більше. Власне впродовж жовтня поточного року зафіксовано найбільшу активність мешканців, 30 тис. звернень, які опрацьовані нашими працівниками, в тому числі й телефоном", - розповіла начальник управління соціального захисту Львівської міської ради Наталя Федорович.
Записатись на прийом в "єдину приймальню" в режимі "он-лайн" чи отримати більше інформації про різні види допомог можна на сайті "Львів соціальний": http://www.social.lviv.ua
Для отримання детальної інформації про різні види соціальних гарантій мешканці Львова можуть звертатись за консультаціями до відділів соціального захисту за місцем проживання за телефонами:
|
||
Галицький: |
тел.: 261-44-50 |
(вул. Ф. Ліста, 5) |
Личаківський: |
тел.: 235-71-62 |
(вул. Театральна, 10) |
Залізничний: |
тел.: 295-82-28 |
(вул. І. Виговського, 34) |
Франківський: |
тел.: 237-50-81 |
(вул. Генерала Т. Чупринки, 85) |
Шевченківський: |
тел.: 252-28-40 |
(вул. В. Липинського, 11) |
Сихівський: |
тел.: 254-64-80 |
(просп. Червоної Калини, 66) |