«Є варіанти літака (Ан-148-300) на лижному шасі для роботи в Арктиці», - сказав Ківа і нагадав, що раніше «Антонов» робив на лижах літаки Ан-12 і Ан-72.Він підкреслив, що така модифікація дуже актуальна для Росії.
При цьому Ківа відзначив, що літак Ан-148 виготовляється в кооперації з Воронежським авіазаводом, який не в повному обсязі виконує свої зобов'язання в рамках спільної діяльності. «Ми виготовляємо в Києві крила і постачаємо у Воронеж, а частини оперення, мотогондоли вони постачають нам. Цього року ми отримуємо лист - у них змінилася програма, вони не можуть постачати агрегати в потрібній кількості, можуть поставити 2-3 комплекти агрегатів для наших літаків», - сказав Ківа і додав, що це загрожує виконанню контрактів «Антонова».
Він закликав російську сторону «дружно працювати, якщо ми домовилися». При цьому Ківа підкреслив, що українська сторона, щоб не підводити партнерів, виготовила для Воронежського заводу два комплекти крил, і вони знаходяться на заводі у Києві.