Inter Media Group перепрофілює один зі своїх розважальних телеканалів і зробить його новинним

На каналі "Інтер" повністю оновився склад редакції підсумкової програми каналу "Подробиці тижня". Редакції, яка раніше випускала програму, було запропоновано звільнитися за власним бажанням.
фото lenta-ua.net
фото lenta-ua.net

Днем раніше був закритий один з вечірніх випусків новин. Нововведення в ефірі каналу збіглися з кадровими ротаціями - з грудня "Інтер" залишили кілька топ-менеджерів, редакторів і журналістів.

За інформацією газети "Комерсант-Україна", велика частина з них продовжить роботу на каналі Zoom, який стане повністю інформаційним і так само входить до складу U.A. Inter Media Group.

Вчора співробітникам телеканалу "Інтер" офіційно представили новий склад редакції програми "Подробиці тижня". Випуск, який вийде в ефір найближчої неділі, замість Дмитра Анопченка вестиме Андрій Данилевич, ведучий соціального проекту "Стосується кожного". Головним редактором програми замість Ярослави Артюшенко призначений Олександр Лук'яненко, який раніше працював на телеканалі "Україна". Колишній редакції, яка складалася з п'ятьох осіб, запропонували звільнитися за власним бажанням.

Кадрові перестановки на каналі почалися в грудні минулого року. Тоді з "Інтера" пішли Назім Бедіров, директор ТОВ "Національні інформаційні системи" (НІС, відповідає за новинне мовлення "Інтера"), виконавчий директор НІС Лаврентій Малазонія та Ігор Шувалов, колишній радник глави адміністрації президента і співвласника каналу Сергія Льовочкіна. Співпраця з "Інтером" також припинили журналіст Ольга Червакова, шеф-редактор новин Олександр Пилипець, випускові редактори Віра Карайчева і Вікторія Найдьонова. Керівником НІС було призначено головного редактора каналу Антона Нікітіна.

51% акцій телеканалу "Інтер" належить холдингу UA Inter Media Group, який минулого року купила компанія GDF Media Ltd Дмитра Фірташа. 20% - очільникові адміністрації президента Сергію Льовочкіну, ще 29% - російському "Первому каналу". В інших активах групи Дмитрові Фірташу і Сергієві Льовочкіну належить 80% і 20% відповідно. До них відносяться сім невеликих ефірних каналів (НТН, "Мега", Zoom та інші), один супутниковий ("Інтер +"), три сейлз-хауси та інформаційне агентство "Українські новини". За даними GfK Ukraine, у 2012 році "Інтер" займав перше місце - 11,11% - серед телеглядачів 18-54 років у містах з населенням понад 50 тис. осіб (комерційно приваблива аудиторія). У 2013 році частка "Інтера" склала 10,02%.

Учора керівництво "Інтера" не змогло прокоментувати перестановки на каналі. Також не змогли нічого сказати про кадрові зміни і у прес-службі телеканалу.

Неофіційно співробітники каналу скаржаться на "посилення цензури". Зсув балансу в новинах відзначили і експерти.

"У грудні 81% матеріалів, що стосуються подій в Україні, подавалися з однією точкою зору. У синхронах новин у прайм-тайм на "Інтері"у 78% випадків була представлена ​​влада, в 17% - опозиція і в 5% - непарламентські політичні сили", - заявив газеті президент Академії української преси Валерій Іванов.

Про зміну команди "Подробиць тижня" стало відомо наступного дня після того, як було закрито вечірній випуск новин, який виходив в ефір щобудня о 17:50. Одна з ведучих випуску, Ганна Гомонай, заявила, що їй невідома причина закриття.

"Про те, що випуску не буде, стало відомо 13 січня. офіційної причини такого рішення я не знаю, але розмови про закриття випуску тривали вже кілька місяців. Він не виправдовував очікування керівництва і заважав перетіканню аудиторії з однієї програми на іншу", - розповіла пані Гомонай.

На її думку, рейтинг випуску знизився після того, як у вересні минулого року змінився час виходу програми.

"О 18:00 почав виходити проект "Стосується кожного". Новини перемістили на 17:50, і  глядач, який звик до фіксованого виходу випуску, просто втратив його в ефірній сітці", - додала Ганна Гомонай .

За інформацією газети, частина звільнених співробітників "Інтера" зараз працює над запуском нового інформаційного телеканалу на базі молодіжного розважального каналу Zoom, який входить до складу UA Inter Media Group, і який з'явився 1 червня минулого року в результаті ребрендингу телеканалу MTV. У Нацраді з питань телебачення і радіомовлення заявили, що поки не отримували заявки про зміну формату каналу з розважального на новинний, але джерело, знайоме з ситуацією, підтвердив майбутнє переформатування.

"Це буде інформаційний канал в холдингу Inter Media Group. Поки складно сказати, чим він відрізнятиметься від інформаційних каналів, котрі вже існують. Зараз затверджується його концепція. На 15 січня заплановано першу установчу нараду, на якій буде обговорюватися це питання", - повідомила газеті звільнена журналістка Ольга Червакова .

На думку медіаекспертів, поява ще одного інформаційного телеканалу не буде виправдана з економічної точки зору.

"На ринку працює більш як сім новинних телеканалів, не кажучи вже про інтернет-телеканали. Сумніваюся, що зараз можливо вивести на ринок ще один нішевий канал і зробити його комерційно прибутковим. Але я підозрюю, що мотиви, якими керуються засновники цього каналу, не лежать в ринковій площині", - заявив виданню генеральний директор телеканалу новин "24" Роман Андрейко.

Коментарі

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. У коментарі заборонено додавати рекламні повідомлення.

Новини партнерів

...